Social Media na uczelniach wyższych. Pracownicy Wydziału Zarządzania wzięli udział w warsztatach z zarządzania kanałami social mediów.
W dniu 26.11.2024 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego odbyło się szkolenie poświęcone zarządzaniu kanałami social mediów w kontekście specyfiki uczelni wyższych. Warsztaty poprowadziły mgr Zuzanna Minga z Katedry Marketingu oraz mgr Agnieszka Macioszek, specjalistka ds. social mediów i wieloletni pracownik agencji reklamowej, tworzące Zespół ds. Promocji Wydziału Zarządzania. Obie prowadzące od lat związane są biznesowo z branżą marketingową z obszarze cyfrowym.
Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję zgłębić tajniki prowadzenia profili własnych oraz stron firmowych na takich platformach jak Facebook, Instagram oraz LinkedIn. W ramach zajęć szczególną uwagę poświęcono tworzeniu wartościowych i długotrwałych relacji z różnorodnymi grupami docelowymi – środowiskiem naukowym, biznesowym oraz społecznością akademicką, a także budowaniu roli ekspertów i ambasadorów uczelni jaką pełnią pracownicy prowadząc własne profile w serwisach społecznościowych.
- Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niezwykle inspirujący czas i fantastyczną atmosferę! Wierzymy, że zdobyta wiedza pozwoli naszym pracownikom skutecznie zarządzać kanałami social mediów i tworzyć treści, które wyróżnią Wydział Zarządzania w przestrzeni cyfrowej i tym samym, stworzyć zgrany zespół odpowiadający zarówno za promocję jak i public relations naszego Wydziału. – powiedziały prowadzące szkolenie mgr Zuzanna Minga i mgr Agnieszka Macioszek.
Zarządzanie social mediami w szkolnictwie wyższym to wyjątkowe wyzwanie, które wymaga elastyczności i dopasowania komunikacji do potrzeb kilku wymagających grup odbiorców. W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości mediów społecznościowych działania te odgrywają kluczową rolę w promowaniu działalności uczelni, wzmacnianiu jej wizerunku i budowaniu relacji z otoczeniem.
Zapraszamy do śledzenia naszych działań i kolejnych inicjatyw!
Oprac. Z.M.